ZWROTY I WYMIANA

ZWROT TOWARU

zwrot produktów OKEDA

CHCESZ ZWRÓCIĆ PRODUKT? NIE MA PROBLEMU! 🙂


Przed zakupem powstrzymuje Cię obawa o jakość oferowanego produktu w sklepie OKEDA, bo nie możesz go dotknąć i zobaczyć? 

▶️ Mamy na to rozwiązanie. ✅ Gwarancja satysfakcji lub DARMOWY zwrot ❕ 

Dotknij, obejrzyj, poczuj i przekonaj się osobiście, że masz w ręku naprawdę dobry produkt do wykonania którego bardzo się przyłożyliśmy. Jeśli zechcesz zwrócić produkt (zwrócić, nie wymienić na inną długość/inny model) - zwrot wówczas jest całkowicie darmowy. Twoja satysfakcja z dokonania świadomego i trafionego zakupu jest najważniejsza.

🔹 Masz prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 30 DNI od dnia otrzymania przesyłki (prawo odstąpienia od umowy sprzedaży) - wydłużamy dla Ciebie okres zwrotu z ustawowych 14 do aż 30 dni. Kupuj ze spokojną głową.

🔹 Nie musisz podawać powodu zwrotu (odstąpienia), chociaż będziemy wdzięczni za taką informację - wykorzystamy ją przy konstruowaniu oferty sklepu i ulepszaniu jego działania.

🔹 Zwracany produkt powinien być pełnowartościowy, nieuszkodzony, kompletny oraz odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w transporcie (będziemy wdzięczni, jeśli będzie w oryginalnym opakowaniu) 

🔹Termin ZWROTU PŁATNOŚCI może wynieść od 7 DO 14 DNI  na zasadach określonych w przepisach prawa.

🔹 Zwrot nastąpi na wskazany nr rachunku bankowego.

🔹 Gwarancja satysfakcji lub DARMOWY zwrot.

▶️ Możemy ułatwić Ci zwrot produktu. Dostaniesz od nas drogą mailową zwrotny list przewozowy, który należy przykleić na paczce. Kurier przyjedzie pod ustalony adres i odbierze zwracany produkt, a Ty nie musisz się nawet ruszać z domu czy biura. Jeśli chcesz skorzystać z tej opcji zaznacz to w formularzu ZWROTU.

WAŻNE !

Prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość lub wymiany towaru NIE PRZYSŁUGUJE Konsumentowi w odniesieniu do towarów, które zostały wyprodukowane według INDYWIDUALNEJ SPECYFIKACJI Konsumenta lub służą zaspokojeniu jego INDYWIDUALNYCH potrzeb (dotyczy to między innymi wszystkich produktów wykonanych NA WYMIAR WEDŁUG PROJEKTU).

 

WYMIANA TOWARU

zwrot produktów OKEDA

CHCESZ WYMIENIĆ PRODUKT NA INNY MODEL LUB ROZMIAR? NIE MA PROBLEMU! 🙂


 🔹 Masz możliwość wymienić zakupiony produkt w przeciągu 100 DNI od dnia otrzymania przesyłki. Zakupy są przyjemne i komfortowe jeśli można zmienić zdanie i wymienić produkt na inny bez presji czasu - robimy to z myślą o Tobie drogi Kliencie.

Jeśli okazało się że odpływ jest za długi lub za krótki, a może zmienił się koncept wizualny łazienki i potrzebny jest inny model odpływu liniowego OKEDA dajemy Państwu pełną swobodę wymiany produktu.

🔹 Złóż i opłać nowe zamówienie, a niepasujący towar odeślij wg procedury zwrotu.

🔹 Zwracany produkt powinien być pełnowartościowy, nieuszkodzony, kompletny oraz odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w transporcie (będziemy wdzięczni, jeśli będzie w oryginalnym opakowaniu) 

🔹 Zwrotu wymienianego produktu dokonujesz na własny koszt.

▶️ Możemy ułatwić Ci zwrot produktu. Dostaniesz od nas drogą mailową zwrotny list przewozowy (koszt 29,00 PLN), który należy przykleić na paczce. Kurier przyjedzie pod ustalony adres i odbierze zwracany produkt, a Ty nie musisz się nawet ruszać z domu czy biura. Jeśli chcesz skorzystać z tej opcji zaznacz to w formularzu ZWROTU.

 

JAK DOKONAĆ ZWROTU?

INSTRUKCJA W 3 KROKACH

zwrot produktów OKEDA


 

  1. Wypełnij formularz zwrotu ➡️ KLIKNIJ I POBIERZ FORMULARZ ZWROTU
    Możesz również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na adres sklep@elazienka-okeda.pl
  2. Zapakuj zwracany produkt (będziemy wdzięczni, jeśli będzie w oryginalnym opakowaniu) i włóż do paczki formularz zwrotu/odstąpienia od umowy oraz oryginał lub kopię faktury. Odpływ na drogę powrotną zapakuj proszę z równą starannością, jaką my to czynimy.
  3. Odeślij paczkę na adres:
    OKEDA
    RAJDOWA 3/25, 94-003 ŁÓDŹ
    Z DOPISKIEM „OKEDA - ZWROT”

LUB POCZEKAJ NA PRZYJAZD KURIERA JEŚLI WYBRAŁEŚ OPCJĘ "ZWROTNY LIST PRZEWOZOWY"

PAMIĘTAJ:

🔹 Wymiany dokonujesz na własny koszt. Koszt ten nie podlega zwrotowi.

🔹 Tylko jeśli zwracasz całe zamówienie, zwrot jest darmowy.

🔹 Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.

🔹 Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia polecamy odsyłanie towarów za pośrednictwem firmy kurierskiej lub korzystając z opcji pocztowej "Potwierdzenie nadania" / "Paczka polecona".

🔹 Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl