ZWROTY I WYMIANA
ZWROT TOWARU
CHCESZ ZWRÓCIĆ PRODUKT? NIE MA PROBLEMU! 🙂
Dotknij, obejrzyj, poczuj i przekonaj się osobiście, że masz w ręku naprawdę dobry produkt.
Jeśli zechcesz jednak zwrócić produkt masz na to 30 dni kalendarzowych.
🔹 Konsument ma prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 30 DNI kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki (prawo odstąpienia od umowy sprzedaży) bez podania jakiejkolwiek przyczyny - wydłużamy dla Ciebie okres zwrotu z ustawowych 14 do aż 30 dni. Kupuj ze spokojną głową.
🔹 Nie musisz podawać powodu zwrotu (odstąpienia), chociaż będziemy wdzięczni za taką informację - wykorzystamy ją przy konstruowaniu oferty sklepu i ulepszaniu jego działania.
🔹 Zwracany produkt powinien być pełnowartościowy, nieuszkodzony, kompletny oraz odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w transporcie.
🔹 Zwrotu płatności dokonujemy do 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki i jej weryfikacji.
🔹 Zwrot nastąpi na wskazany nr rachunku bankowego wpisany na formularzu zwrotu
🔹 Zwrotu produktu dokonujesz na własny koszt.
🔹 Adres zwrotu: OKEDA | ul. Rajdowa 3/25 | 94-003 Łódź
FORMULARZ ZWROTU - wypełnij formularz zwrotu i włóż do paczki razem ze zwracanym produktem.
WAŻNE !
Prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość lub wymiany towaru NIE PRZYSŁUGUJE Konsumentowi w odniesieniu do towarów, które zostały wyprodukowane według INDYWIDUALNEJ SPECYFIKACJI Konsumenta lub służą zaspokojeniu jego INDYWIDUALNYCH potrzeb (dotyczy to między innymi wszystkich produktów wykonanych NA WYMIAR WEDŁUG PROJEKTU).
WYMIANA TOWARU
CHCESZ WYMIENIĆ PRODUKT NA INNY MODEL? NIE MA PROBLEMU! 🙂
Jeśli okazało się, że odpływ jest za długi lub za krótki, a może zmienił się koncept wizualny łazienki i potrzebny jest inny wariant rusztu odpływu liniowego dajemy Państwu pełną swobodę wymiany produktu.
Zakupy są przyjemne i komfortowe jeśli można zmienić zdanie i wymienić produkt na inny bez presji czasu - robimy to z myślą o Tobie drogi Kliencie.
🔹 Masz możliwość wymienić zakupiony produkt w przeciągu 90 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki.
🔹 Złóż i opłać NOWE zamówienie, a niepasujący towar odeślij wg procedury zwrotu.
🔹 Zwracany produkt powinien być pełnowartościowy, nieuszkodzony, kompletny oraz odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w transporcie.
PAMIĘTAJ:
🔹 Zwrotu i Wymiany dokonujesz na własny koszt.
🔹 Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem".
🔹 Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia polecamy odsyłanie towarów za pośrednictwem firmy kurierskiej lub korzystając z opcji pocztowej "Potwierdzenie nadania" / "Paczka polecona".
🔹 Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.